Yunan Postası

Πεζεσκιάν: Χωρίς τους πυραύλους μας, το Ιράν θα είχε καταλήξει σαν τη Γάζα

Ta Neaπριν από 6 ώρες

Ο ιρανός πρόεδρος Μασούντ Πεζεσκιάν δήλωσε σήμερα ότι χωρίς τους πυραύλους της, η χώρα του θα είχε καταλήξει «ισοπεδωμένη σαν τη Γάζα» κατά τη διάρκεια του πολέμου που ξεκίνησαν το Ισραήλ και οι ΗΠΑ , επαναλαμβάνοντας ότι το πρόγραμμα βαλλιστικών πυραύλων είναι αδιαπραγμάτευτο. «Αν οι πύραυλοι που έχουμε για την άμυνά μας δεν υπήρχαν, το Ισραήλ και οι ΗΠΑ θα είχαν ισοπεδώσει το Ιράν, όπως τη Γάζα», δήλωσε ο Πεζεσκιάν κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Πακιστάν, χώρα που μεσολαβεί στις συνομιλίες μεταξύ Τεχεράνης και Ουάσινγκτον για τον τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή. Οι ιρανικοί πύραυλοι δεν περιλαμβάνονται στο μνημόνιο συνεννόησης (MoU) που υπέγραψε το Ιράν με τις ΗΠΑ και «δεν θα συμπεριληφθούν ποτέ», τόνισε ο Πεζεσκιάν σε κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Ισλαμαμπάντ με τον πακιστανό πρωθυπουργό Σεχμπάζ Σαρίφ. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); });…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Ta Nea

Κοινοποίηση

Ίδια είδηση, διαφορετική ματιά

Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:

Σχετικές ειδήσεις

In.grπριν από 41 λεπτά1 λ

Έρευνα του ΟΗΕ αναφέρει πως «το Ισραήλ συνεχίζει να διαπράττει γενοκτονία μέσω της στόχευσης παιδιών»

Η έκθεση αναφέρει ότι, στοχεύοντας την νεότερη γενιά, τα παιδιά, το Ισραήλ υπονομεύει τη δυνατότητα του παλαιστινιακού λαού να επιβιώσει