Γερμανία: Ακινητοποιημένα τα τρένα λόγω δυσλειτουργίας στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας

Σε πλήρη ακινητοποίηση οδηγήθηκαν όλα τα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn – DB), μετά από σοβαρό τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Τα δρομολόγια διακόπηκαν προσωρινά , με τους συρμούς να παραμένουν σε σταθμούς ή ασφαλή σημεία του δικτύου. Οι τεχνικοί της Deutsche Bahn εργάζονται για την αποκατάσταση της βλάβης, η οποία έχει προκαλέσει εκτεταμένες καθυστερήσεις και ακυρώσεις σε όλη τη χώρα. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στο σύστημα GSM-R, το οποίο εξασφαλίζει την επικοινωνία μεταξύ των μηχανοδηγών και των κέντρων ελέγχου κυκλοφορίας. Η δυσλειτουργία οδήγησε σε άμεση διακοπή της κυκλοφορίας για λόγους ασφαλείας, ώστε να αποφευχθούν πιθανοί κίνδυνοι κατά τη διάρκεια των δρομολογίων. Σύμφωνα με τη Deutsche Bahn, η λειτουργία των τρένων θα επανεκκινήσει μόλις αποκατασταθεί πλήρως το πρόβλημα στο δίκτυο επικοινωνίας. googletag.cmd.push(function() { googletag.display('300x250_m1'); });…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο Ta NeaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
- Protothemaπριν από 4 ώρες
Επανεκκινούν σταδιακά τα τρένα στη Γερμανία μετά τη μεγάλη βλάβη στο σύστημα GSM-R
- Iefimeridaπριν από 4 ώρες
Γερμανία: Ακινητοποιημένα τα τρένα λόγω προβλημάτων στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας
- In.grπριν από 5 ώρες
Γερμανία: Ακινητοποιημένα όλα τα τρένα στους σταθμούς εξαιτίας προβλημάτων στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας
- Zouglaπριν από 5 ώρες
Γερμανία: «Πάγωσαν» τα τρένα σε όλη τη χώρα λόγω τεχνικής βλάβης
Σχετικές ειδήσεις


Έρευνα του ΟΗΕ αναφέρει πως «το Ισραήλ συνεχίζει να διαπράττει γενοκτονία μέσω της στόχευσης παιδιών»
Η έκθεση αναφέρει ότι, στοχεύοντας την νεότερη γενιά, τα παιδιά, το Ισραήλ υπονομεύει τη δυνατότητα του παλαιστινιακού λαού να επιβιώσει

Αμυνα αλά… Κουρασάο για τον «νόμο Κατσέλη»
Ουσιαστικά, η απόφαση του Αρείου Πάγου δεν πήγε καλά, όπως μου έλεγαν κυβερνητικοί βουλευτές, για τη δικαίωση των δανειοληπτών του «νόμου Κατσέλη».