Yunan Postası

Ισραήλ: Πέρασε λαβραία στο Ιράν δέκτες Starlink για να προκαλέσει πτώση του καθεστώτος

Powergameπριν από 6 ώρες

Ισραήλ Ναφτάλι Μπένετ παραδέχτηκε σήμερα ότι το Ισραήλ πέρασε λαθραία στο Ιράν δέκτες δορυφορικού ίντερνετ Starlink για να βοηθήσει αντικυβερνητικούς διαδηλωτές, αν και ο Μπένετ τόνισε ότι η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου δεν προχώρησε με το σχέδιο αυτό και στην ουσία δεν αξιοποίησε την ευκαιρία που της δόθηκε. Ο Μπένετ, ο οποίος διετέλεσε πρωθυπουργός από το 2021 έως το 2022, δήλωσε σε ακροατήριο στη Σύνοδο Κορυφής Διεθνούς Πολιτικής JNS στην Ιερουσαλήμ ότι είχε ξεκινήσει μια «διαδικασία απόκτησης και προώθησης στο Ιράν δεκάδων χιλιάδων δεκτών Starlink που θα επέτρεπαν τη συνέχιση της λειτουργίας του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να διευκολυνθεί ένα πραξικόπημα και πτώση του καθεστώτος των μουλάδων». Το Ιράν έχει κατηγορήσει στο παρελθόν το Ισραήλ και τις ΗΠΑ για λαθρεμπόριο συσκευών για την υπονόμευση της ασφάλειάς του. Η Starlink δεν έχει άδεια λειτουργίας στο Ιράν, αλλά ο Μασκ είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η υπηρεσία είναι ενεργή στη χώρα. Ο Μπένετ τόνισε ότι οι δέκτες είχαν σκοπό να επιτρέψουν σε διαδηλωτές να συντονιστούν και τελικά να ανατρέψουν την ιρανική κυβέρνηση.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Powergame

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις