Ισραήλ: Πέρασε λαβραία στο Ιράν δέκτες Starlink για να προκαλέσει πτώση του καθεστώτος
Ισραήλ Ναφτάλι Μπένετ παραδέχτηκε σήμερα ότι το Ισραήλ πέρασε λαθραία στο Ιράν δέκτες δορυφορικού ίντερνετ Starlink για να βοηθήσει αντικυβερνητικούς διαδηλωτές, αν και ο Μπένετ τόνισε ότι η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου δεν προχώρησε με το σχέδιο αυτό και στην ουσία δεν αξιοποίησε την ευκαιρία που της δόθηκε. Ο Μπένετ, ο οποίος διετέλεσε πρωθυπουργός από το 2021 έως το 2022, δήλωσε σε ακροατήριο στη Σύνοδο Κορυφής Διεθνούς Πολιτικής JNS στην Ιερουσαλήμ ότι είχε ξεκινήσει μια «διαδικασία απόκτησης και προώθησης στο Ιράν δεκάδων χιλιάδων δεκτών Starlink που θα επέτρεπαν τη συνέχιση της λειτουργίας του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να διευκολυνθεί ένα πραξικόπημα και πτώση του καθεστώτος των μουλάδων». Το Ιράν έχει κατηγορήσει στο παρελθόν το Ισραήλ και τις ΗΠΑ για λαθρεμπόριο συσκευών για την υπονόμευση της ασφάλειάς του. Η Starlink δεν έχει άδεια λειτουργίας στο Ιράν, αλλά ο Μασκ είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η υπηρεσία είναι ενεργή στη χώρα. Ο Μπένετ τόνισε ότι οι δέκτες είχαν σκοπό να επιτρέψουν σε διαδηλωτές να συντονιστούν και τελικά να ανατρέψουν την ιρανική κυβέρνηση.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο PowergameΣχετικές ειδήσεις
Golden Visa eşiği bazı bölgelerde 800 bin euroya çıkıyor
Hükümet, yoğun talep gören bölgelerde yatırım eşiğini yükseltme kararı aldı. Diğer bölgelerde 250.000 euro rotası korunuyor.
Yabancı yatırımcıdan konut talebinde artış
Ticari binaların konuta dönüştürülmesi rotası, yatırımcılar için yeniden cazip hale geldi.
Enterprise Greece yeni başvuru sürecini duyurdu
Dijital başvuru platformu, ikamet izni sürecini önemli ölçüde hızlandırıyor.