Yunan Postası

ΒΙΑΝΕΞ: Επένδυση 12,5 εκατ. ευρώ στη Πάτρα

Powergameπριν από 5 ώρες

Τη λειτουργία του νέου Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης στην Πάτρα εγκαινίασε ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ . Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου της εταιρείας, τα εγκαίνια και ο Αγιασμός τελέστηκαν από τον Μητροπολίτη Πατρών, με την παρουσία του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη , εκπροσώπων της φαρμακοβιομηχανίας, θεσμικών φορέων και της τοπικής κοινωνίας. Επενδυση 12,5 εκατ. στο r&d και τα νεα σκευασματα της ΒΙΑΝΕΞ Η νέα επένδυση, ύψους 12,5 εκατ. ευρώ, αφορά εγκαταστάσεις άνω των 3.000 τ.μ. και εντάσσεται στη στρατηγική ενίσχυσης της έρευνας, της παραγωγής και της καινοτομίας. Ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτρης Γιαννακόπουλος , τόνισε ότι η εταιρεία βρίσκεται στην Πάτρα από το 1999 και χαρακτήρισε το νέο Κέντρο ως «το επόμενο βήμα» που τοποθετεί τη Δυτική Ελλάδα στον διεθνή χάρτη της καινοτομίας. Η μονάδα αξιοποιεί τεχνολογίες για την ανάπτυξη φαρμακοτεχνικών μορφών (δισκία, κάψουλες, ενέσιμα, πόσιμα διαλύματα, αλοιφές και κρέμες) και υποστηρίζεται από συστήματα καθαρών χώρων, ελέγχου και ιχνηλασιμότητας. Στις εγκαταστάσεις αναπτύσσονται ήδη περισσότερα από 20 νέα σκευάσματα, ενώ απασχολούνται 21 εργαζόμενοι υψηλής επιστημονικής εξειδίκευσης.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Powergame

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις