Γαλλία-Ιράκ: Σέντρα και πάλι μετά από «διάλειμμα» δύο ωρών [βίντεο]

Το παιχνίδι της Γαλλίας με το Ιράκ για το Μουντιάλ 2026 ξεκίνησε και πάλι, μετά από διακοπή δύο -περίπου- ωρών, λόγω έντονης βροχόπτωσης. H αναμέτρηση έκανε... σέντρα στην ώρα της. Και όλα πήγαιναν καλά. Παρά το γεγονός ότι υπήρχαν προβλέψεις για έντονα καιρικά φαινόμενα στη Φιλαδέλφεια. Όμως, όλα άλλαξαν λίγο πριν το τέλος του πρώτου ημιχρόνου όταν με τους... ουρανούς να «ανοίγουν» και η βροχή να μην σταματάει. Γι' αυτό τον λόγο και οι παίκτες των δύο ομάδων δεν βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο. Μάλιστα, μετά από οδηγία των τοπικών αρχών έπρεπε να περιμένουν, ώστε να κοπάσουν οι άνεμοι και η καταιγίδα. Κάτι που για να συμβεί έπρεπε να κάνουν όλοι υπομονή δύο ώρες. Μουντιάλ 2026: Το αυστηρό πρωτόκολλο Η διακοπή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα Παγκοσμίου Κυπέλλου μόνο συχνό φαινόμενο δεν είναι. Πιο πολύ το αντίθετο θα μπορούσε να πει κανείς. Παρόλα αυτά πριν από περίπου πριν από έναν χρόνο και κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Συλλόγων είχαν παρατηρηθεί παρόμοια φαινόμενα και αυτό λόγω των αυστηρών πρωτοκόλλων ασφαλείας που υπάρχουν στις ΗΠΑ.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις
Olympiakos şampiyonluğa yaklaştı
Lig liderinin son maçtaki galibiyeti taraftarı umutlandırdı.