Κολομβία-Προεδρικές εκλογές: Ο ηττημένος στο νήμα Σεπέδα απευθύνει έκκληση για ηρεμία μετά τα βίαια επεισόδια

Κάλεσμα Σεπέδα για ηρεμία μετά το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών στην Κολομβία. Ο Ιβάν Σεπέδα, ο υποψήφιος της κολομβιανής αριστεράς που ηττήθηκε στο νήμα στον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών, κάλεσε τους υποστηρικτές του να παραμείνουν ήρεμοι, την επομένη βίαιων επεισοδίων που αμαύρωσαν συγκεντρώσεις εναντίον της νίκης του υποψηφίου της λεγόμενης σκληρής δεξιάς, του Αμπελάρδο δε λα Εσπριέγια. «Θέλω να απευθύνω πολύ εγκάρδια έκκληση για ψυχραιμία και ηρεμία», είπε ο Ιβάν Σεπέδα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, προσθέτοντας πως οποιαδήποτε διαδήλωση πρέπει να «παραμείνει αυστηρά εντός των ορίων της ηρεμίας και της ειρηνικής κινητοποίησης». Μετά την ανακοίνωση των εκλογικών αποτελεσμάτων το βράδυ προχθές Κυριακή, έγιναν συγκεντρώσεις στην πρωτεύουσα Μπογοτά και στην Κάλι, την τρίτη πόλη της χώρας, και ξέσπασαν συγκρούσεις με την αστυνομία. Με κραυγές για «αντίσταση», στήθηκαν φλεγόμενα οδοφράγματα, κι η αστυνομία επενέβη κάνοντας χρήση δακρυγόνων και άλλων μέσων αντιμετώπισης ταραχών για να διαλύσει συγκεντρωμένους.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΊδια είδηση, διαφορετική ματιά
Πώς κάλυψαν την ίδια είδηση άλλες εφημερίδες:
Σχετικές ειδήσεις

Αναρχικοί έβαψαν με σπρέι το σπίτι του Χαρδαλιά - Έγραψαν συνθήματα για τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χατζή
Περίπου 100 άτομα πραγματοποίησαν πορεία στη γειτονιά

«Σφαγή» Σαμαρά - Μαξίμου για τον Κ. Φλώρο - Ποιο στρατόπεδο θα διαλέξει ο πρώην Α/ΓΓΕΘΑ
Ο Μεσσήνιος πρώην πρωθυπουργός τρέφει, ως γνωστόν, ιδιαίτερη εκτίμηση προς τον πρώην Α/ΓΕΕΘΑ

Η νυχτερινή φάμπρικα της ΝΔ – Περνάνε τροπολογίες τα μεσάνυχτα
Μια αποκαλυπτική έρευνα δείχνει πώς η κυβέρνηση της ΝΔ έχει μετατρέψει το κοινοβούλιο σε νυχτερινό μαγαζί, περνώντας το...