Τραμπ: Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν πλέον τον πλήρη έλεγχο των Στενών του Ορμούζ
Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν πλέον τον πλήρη έλεγχο των Στενών του Ορμούζ, τα οποία είναι ανοιχτά για όλους, δήλωσε τη Δευτέρα ο Ντόναλντ Τραμπ , επανερχόμενος στο ζήτημα και διατηρώντας παράλληλα τον τόνο των προειδοποιήσεων προς την Τεχεράνη. Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο Οβάλ Γραφείο, ο Αμερικανός πρόεδρος αναφέρθηκε εκτενώς στο Ιράν, τονίζοντας ότι όσο η Τεχεράνη «σέβεται» τις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν θα έχει να φοβηθεί τίποτα. «Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τη λέξη “φοβούνται”, γιατί δεν είναι κατάλληλη. Όσο λοιπόν μας σέβονται, δεν θα πάθουν τίποτα», ανέφερε χαρακτηριστικά. Την ίδια ώρα, ωστόσο, προειδοποίησε ότι εάν οι Ιρανοί δεν τηρήσουν τη συμφωνία ή «δεν συμπεριφερθούν σωστά», ο ίδιος θα πράξει «αυτό που πρέπει». Ο Τραμπ προχώρησε επίσης σε σειρά ισχυρισμών για την κατάσταση στο εσωτερικό του Ιράν, λέγοντας, μεταξύ άλλων, ότι κανείς δεν επιθυμεί να αναλάβει την προεδρία της χώρας, ότι μέχρι πριν από τέσσερις μήνες διέθετε ισχυρή αεροπορία και ότι το Ιράν, με πληθυσμό 91 εκατομμυρίων ανθρώπων, αδυνατεί να τους θρέψει. Παράλληλα, ανέφερε ότι τα χρήματα από τα ιρανικά κεφάλαια που θα αποδεσμευτούν θα κατευθυνθούν στην αγορά τροφίμων, αποκλειστικά από Αμερικανούς αγρότες.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο MononewsΣχετικές ειδήσεις
Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
Η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου, την Αγία Αγριππίνα τη Μάρτυρα, μια νεαρή χριστιανή που προτίμησε τα βασανιστήρια και τον θάνατο παρά την άρνηση της πίστης της. Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Ρουμανία: Το κοινοβούλιο απέρριψε τον φιλελεύθερο Φλορίν Βεστέα για τη θέση του πρωθυπουργού
Το κοινοβούλιο της Ρουμανίας απέρριψε την υποψηφιότητα του φιλελεύθερου εντολοδόχου πρωθυπουργού Φλορίν Βεστέα, σε μια εξέλιξη που εντείνει την πολιτική αβεβαιότητα στη χώρα. Ρουμανία: Το κοινοβούλιο απέρριψε τον φιλελεύθερο Φλορίν Βεστέα για τη θέση του πρωθυπουργού - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Viohalco: 200 εκατ. ευρώ εισέπραξε σε 1,5 χρόνο από τα placements της Cenergy
Mονοπωλούν το ενδιαφέρον της αγοράς οι μετοχές του ομίλου Viohalco , τόσο με τις χρηματιστηριακές επιδόσεις τους, όσο και με τα εταιρικά γεγονότα που ανακοινώνουν. Χθες ολοκληρώθηκε placement για τη μετοχή της Cenergy από τον όμιλο Viohalco και μέσα στον Ιούλιο θα πραγματοποιηθεί αύξηση κεφαλαίου της Elvalhalcor που θα κυμανθεί μεταξύ 250-300 εκατ. ευρώ. Το placement της Cenergy αφορούσε 6 εκατ. μετοχές ή το 2,8% του μετοχικού κεφαλαίου. Πραγματοποιήθηκε στα 24,20 ευρώ με τη φροντίδα της Goldman Sachs, της Bank Of America και της Πειραιώς. Το discount σε σχέση με την τιμή κλεισίματος (26,2 ευρώ) διαμορφώθηκε στο 7,6%. Η αξία της συναλλαγής ανήλθε στα 145,2 εκατ. ευρώ που θα εισπράξει η Viohalco. Η Viohalco έχει συμφωνήσει με την Goldman Sachs να διατηρήσει τη δέσμευση μη διάθεσης (lock-up) της εναπομένουσας συμμετοχής της στην εταιρεία για περίοδο 180 ημερών μετά την ημερομηνία της συναλλαγής Είναι το δεύτερο placement του ομίλου Viohalco στη Cenergy τον τελευταίο ενάμισυ χρόνο. Τον Δεκέμβριο του 2025 είχε γίνει placement για το 1,75% της Cenergy (περίπου 3,7 εκατ.…