Αυτοψία στο Ζάππειο από το υπουργείο Πολιτισμού – Διαπίστωση της παρανομίας

Αυτοψία στο παράνομο θέατρο του Ζαππείου πραγματοποίησε η αρμόδια Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού τη Δευτέρα επιβεβαιώνοντας την αρνητική εικόνα της κατασκευής του μπροστά στην είσοδο του Μεγάρου και βεβαίως την παράβαση των νόμων που είχαν συντελεστεί. Ήδη πάντως η αποξήλωση της κατασκευής έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και ο χώρος στην συγκεκριμένη περιοχή του Ζαππείου παραδίδεται ελεύθερος από τις ανοίκειες επεμβάσεις. Το ιστορικό της υπόθεσης όμως, παραπέμπει σε μία ολοφάνερη αδιαφορία για τους νόμους, αλαζονική συμπεριφορά για τις συνέπειες από την παράβασή τους, όπως και έλλειψη σεβασμού από την πλευρά των διοργανωτών, την Επιτροπή Ολυμπίων και Ζαππείου Κληροδοτήματος δηλαδή, απέναντι στο μνημείο, ακόμη και απέναντι στους καλλιτέχνες που θα έπαιρναν μέρος σε ένα φεστιβάλ υποτίθεται με εχέγγυα σοβαρότητας και εγκυρότητας, όπως και στο κοινό. Δέκα ημέρες πριν, ο πρόεδρος της Επιτροπής σκηνοθέτης Λευτέρης Γιοβανίδης ενημέρωνε μέσω του Τύπου για έναν νέο θεσμό, το «Φεστιβάλ Ολυμπίων» ως «μια νέα πρόταση πολιτισμού και εξωστρέφειας για την Αθήνα, έναν χώρο όπου η τέχνη, ο αθλητισμός, η δημιουργικότητα και η συμμετοχή των πολιτών συνυπάρχουν αρμονικά».…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο MononewsΣχετικές ειδήσεις
Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
Η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου, την Αγία Αγριππίνα τη Μάρτυρα, μια νεαρή χριστιανή που προτίμησε τα βασανιστήρια και τον θάνατο παρά την άρνηση της πίστης της. Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Ρουμανία: Το κοινοβούλιο απέρριψε τον φιλελεύθερο Φλορίν Βεστέα για τη θέση του πρωθυπουργού
Το κοινοβούλιο της Ρουμανίας απέρριψε την υποψηφιότητα του φιλελεύθερου εντολοδόχου πρωθυπουργού Φλορίν Βεστέα, σε μια εξέλιξη που εντείνει την πολιτική αβεβαιότητα στη χώρα. Ρουμανία: Το κοινοβούλιο απέρριψε τον φιλελεύθερο Φλορίν Βεστέα για τη θέση του πρωθυπουργού - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Viohalco: 200 εκατ. ευρώ εισέπραξε σε 1,5 χρόνο από τα placements της Cenergy
Mονοπωλούν το ενδιαφέρον της αγοράς οι μετοχές του ομίλου Viohalco , τόσο με τις χρηματιστηριακές επιδόσεις τους, όσο και με τα εταιρικά γεγονότα που ανακοινώνουν. Χθες ολοκληρώθηκε placement για τη μετοχή της Cenergy από τον όμιλο Viohalco και μέσα στον Ιούλιο θα πραγματοποιηθεί αύξηση κεφαλαίου της Elvalhalcor που θα κυμανθεί μεταξύ 250-300 εκατ. ευρώ. Το placement της Cenergy αφορούσε 6 εκατ. μετοχές ή το 2,8% του μετοχικού κεφαλαίου. Πραγματοποιήθηκε στα 24,20 ευρώ με τη φροντίδα της Goldman Sachs, της Bank Of America και της Πειραιώς. Το discount σε σχέση με την τιμή κλεισίματος (26,2 ευρώ) διαμορφώθηκε στο 7,6%. Η αξία της συναλλαγής ανήλθε στα 145,2 εκατ. ευρώ που θα εισπράξει η Viohalco. Η Viohalco έχει συμφωνήσει με την Goldman Sachs να διατηρήσει τη δέσμευση μη διάθεσης (lock-up) της εναπομένουσας συμμετοχής της στην εταιρεία για περίοδο 180 ημερών μετά την ημερομηνία της συναλλαγής Είναι το δεύτερο placement του ομίλου Viohalco στη Cenergy τον τελευταίο ενάμισυ χρόνο. Τον Δεκέμβριο του 2025 είχε γίνει placement για το 1,75% της Cenergy (περίπου 3,7 εκατ.…