Δυτική Όχθη: Ο ισραηλινός στρατός σκότωσε δυο άνδρες οι οποίοι πετούσαν μολότοφ

Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν ότι σκότωσαν δυο ανθρώπους κοντά στον οικισμό Καρμί Τσουρ, στη Δυτική Όχθη, υποστηρίζοντας πως εκσφενδόνισαν μολότοφ. Στρατιώτες στοχοποίησαν ομάδα ανθρώπων που είχαν βάλει φωτιά σε ελαστικά αυτοκινήτων και πέταγαν αυτοσχέδιους εμπρηστικούς μηχανισμούς προς την κατεύθυνση του οικισμού, κατά την ανακοίνωση. Το κείμενο προσθέτει πως δυο «τρομοκράτες» σκοτώθηκαν και τρίτος «εξουδετερώθηκε», χωρίς άλλες διευκρινίσεις, προσθέτοντας πως ουδείς στρατιωτικός του Ισραήλ τραυματίστηκε. Το Ισραήλ κατέχει τη Δυτική Όχθη από το 1967. Εκεί ζουν --εξαιρουμένης της ανατολικής Ιερουσαλήμ-- κάπου 500.000 έποικοι, ανάμεσα σε σχεδόν τρία εκατομμύρια Παλαιστίνιους. Ο ΟΗΕ εξέφρασε πρόσφατα ανησυχία για το άνευ προηγουμένου επίπεδο της βίας στην περιοχή αυτή από πλευράς των εποίκων: κατά μέσο όρο, διαπράττονται έξι επιθέσεις την ημέρα που προκαλούν ζημιές ή θύματα, ανέφερε, χωρίς να κάνει διαχωρισμό μεταξύ νεκρών και τραυματιών.…
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο IefimeridaΣχετικές ειδήσεις

Σεισμός τώρα 4,6 Ρίχτερ νοτιοδυτικά της Ζακύνθου
Στον θαλάσσιο χώρο το επίκεντρο της δόνησης

Η επιστροφή του El Niño: Ο φόβος για το φαινόμενο «Godzilla» και η απειλή της παγκόσμιας πείνας
Οι συνέπειες αναμένονται καταστροφικές λόγω του συνδυασμού του φαινομένου με την κλιματική αλλαγή, τα υψηλά χρέη και τις συγκρούσεις

Αντίποινα δια της πλαγίας κατά των βασικών μαρτύρων για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ
Με μηνύσεις, αγωγές, πειθαρχικούς ελέγχους και «απόπειρα εμπλοκής σε κύκλωμα», έχουν αντιμετωπιστεί ως τώρα οι Βάρρας και Τυχεροπούλου.