Γερμανία προς Τραμπ: «Χωρίς εμάς, η εξερεύνηση του διαστήματος δεν μπορεί να γίνει»

«Η Γερμανία και η Ευρώπη παρέχουν κρίσιμες βασικές τεχνολογίες για τις διαστημικές αποστολές των ΗΠΑ», δήλωσε σε συνέντευξή της στο Politico η Γερμανίδα υπουργός Έρευνας, Τεχνολογίας και Διαστήματος, Ντόροθι Μπερ, διαβεβαιώνοντας ότι η εξερεύνηση του διαστήματος «χωρίς εμάς, δεν μπορεί να γίνει». «Υπάρχουν σαφείς αμοιβαίες εξαρτήσεις», εξηγεί, επισημαίνοντας την ευρωπαϊκής κατασκευής τεχνολογία που χρησιμοποιείται στις αποστολές της NASA, η οποία αποδεικνύει ότι η Ευρώπη έχει στα χέρια της ισχυρά χαρτιά στη νέα διαστημική κούρσα. Το μήνυμα της Γερμανίας έρχεται καθώς η Ευρώπη και οι ΗΠΑ μάχονται για τον έλεγχο βασικών τεχνολογιών όπως το υπολογιστικό νέφος, η τεχνητή νοημοσύνη, τα μικροτσίπ και άλλα. Η Ουάσινγκτον την περασμένη εβδομάδα προχώρησε στον περιορισμό της πρόσβασης των ξένων στα τελευταία μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της Anthropic. H κίνηση αυτή ενίσχυσε την πίεση των Ευρωπαίων ηγετών να απογαλακτιστούν από την αμερικανική τεχνολογία και ήρθε μόλις μια εβδομάδα αφότου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε ένα πακέτο τεχνολογικής κυριαρχίας για τη μείωση της εξάρτησης της ΕΕ από τις ΗΠΑ. […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Σεισμός τώρα 4,6 Ρίχτερ νοτιοδυτικά της Ζακύνθου
Στον θαλάσσιο χώρο το επίκεντρο της δόνησης

Η επιστροφή του El Niño: Ο φόβος για το φαινόμενο «Godzilla» και η απειλή της παγκόσμιας πείνας
Οι συνέπειες αναμένονται καταστροφικές λόγω του συνδυασμού του φαινομένου με την κλιματική αλλαγή, τα υψηλά χρέη και τις συγκρούσεις

Αντίποινα δια της πλαγίας κατά των βασικών μαρτύρων για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ
Με μηνύσεις, αγωγές, πειθαρχικούς ελέγχους και «απόπειρα εμπλοκής σε κύκλωμα», έχουν αντιμετωπιστεί ως τώρα οι Βάρρας και Τυχεροπούλου.