Τα Στενά του Ορμούζ άνοιξαν: Πάνω από 1 δισεκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου έχουν εξαφανιστεί

Τα καλά νέα για την παγκόσμια οικονομία είναι ότι τα Στενά του Ορμούζ άνοιξαν ξανά, μετά την υπογραφή μνημονίου κατανόησης ανάμεσα στο Ιράν και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα κακά νέα είναι ότι η ζημιά στην αγορά πετρελαίου μπορεί να έχει ήδη γίνει. Για σχεδόν τέσσερις μήνες, το πετρέλαιο δεν έβγαινε κανονικά από τη Μέση Ανατολή. Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Kpler, ο κόσμος έχασε συνολικά 1,15 δισ. βαρέλια προσφοράς κατά τη διάρκεια του πολέμου. Αυτό έχει αφήσει την αγορά σε εξαιρετικά εύθραυστη κατάσταση. Τα στρατηγικά αποθέματα πετρελαίου της Διεθνούς Υπηρεσίας Ενέργειας βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1990, ενώ τα αμερικανικά αποθέματα έκτακτης ανάγκης έχουν πέσει σε χαμηλό 43 ετών. Ο Ντόναλντ Τραμπ, μιλώντας στη Σύνοδο της G7 στις Βερσαλλίες, προειδοποίησε ότι τα αποθέματα μπορεί να εξαντληθούν μέσα σε περίπου τέσσερις εβδομάδες. «Θέλετε να δείτε χάος; Μένουμε από αποθέματα σε τέσσερις εβδομάδες», ανέφερε χαρακτηριστικά. Οι τιμές έπεσαν, αλλά η αγορά δεν έχει σωθεί Μετά την ανακοίνωση της εκεχειρίας στα μέσα […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Σεισμός τώρα 4,6 Ρίχτερ νοτιοδυτικά της Ζακύνθου
Στον θαλάσσιο χώρο το επίκεντρο της δόνησης

Η επιστροφή του El Niño: Ο φόβος για το φαινόμενο «Godzilla» και η απειλή της παγκόσμιας πείνας
Οι συνέπειες αναμένονται καταστροφικές λόγω του συνδυασμού του φαινομένου με την κλιματική αλλαγή, τα υψηλά χρέη και τις συγκρούσεις

Αντίποινα δια της πλαγίας κατά των βασικών μαρτύρων για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ
Με μηνύσεις, αγωγές, πειθαρχικούς ελέγχους και «απόπειρα εμπλοκής σε κύκλωμα», έχουν αντιμετωπιστεί ως τώρα οι Βάρρας και Τυχεροπούλου.