Yunan Postası

Two Arrested in Greece Over Wildfires in Trikala and Karystos

Iefimeridaπριν από 5 ώρες

Greek fire investigators have arrested two men in separate cases over wildfires in central Greece and Evia, part of a broader crackdown that has led to more than 300 arrests since the start of the year. A 46‑year‑old was detained in the Genesi area of Trikala on suspicion of intentionally starting a fire using an open flame. Investigators said evidence gathered so far also links him to two other blazes in the same area in recent days. He was arrested under Greece’s “in the act” procedure, and pre‑trial inquiries are ongoing to fully establish the extent of his alleged actions. In a second case, a 47‑year‑old was arrested in Karystos, Evia, after a fire broke out around 12:50 p.m. in the Komito area within a wind‑farm park. Authorities said the blaze was caused by negligence during hot‑work operations. The man was fined 6,641.25 euros and also detained under the “in the act” process. The Fire Service said that between Jan. 1 and Aug. 18, it had issued 728 administrative fines totaling 1,169,189.70 euros and made 305 arrests in wildfire‑related cases. Of those arrests, 272 (89.18%) were for negligence and 33 (10.82%) for suspected arson.…

Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.

Διαβάστε στο Iefimerida

Κοινοποίηση

Σχετικές ειδήσεις

Newsbeastπριν από 35 λεπτά1 λ

Δύο νεκρές και τουλάχιστον 12 τραυματίες στο Κίεβο από ρωσικούς βομβαρδισμούς

Δύο γυναίκες έχασαν τη ζωή τους και τουλάχιστον 12 ακόμη άτομα υπέστησαν τραυματισμούς στο Κίεβο, έπειτα από ρωσικά πλήγματα που σημειώθηκαν τη νύχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη, σύμφωνα με τις ουκρανικές αρχές. «Δυστυχώς, δυο γυναίκες σκοτώθηκαν ως αποτέλεσμα της επίθεσης του εχθρού», ανέφερε μέσω Telegram στις 01:19 η στρατιωτική διοίκηση της ουκρανικής πρωτεύουσας, προτού συμπληρώσει ότι «ως τις 01:40, ο αριθμός των τραυματιών είχε αυξηθεί σε 12 ανθρώπους». 🚨Au moins 2 femmes🇺🇦tuées et 6 autres civils blessés ce soir à #Kyiv lors d’une attaque de missiles russes contre l'#Ukraine: plusieurs personnes seraient aussi piégées dans un immeuble résidentiel du quartier de Solomensky. Les opérations de sauvetage sont en cours. #StopRussia pic.twitter.com/CdDL3awknD — The Ukrainian Week (FR) /Tyzhden (@Ukr_Week_FR) August 20, 2026 «Στη συνοικία Σολομιάνσκι, οι ψηλότεροι όροφοι εννιαώροφης πολυκατοικίας κατέρρευσαν κι εκδηλώθηκε πυρκαγιά. Σε άλλη διεύθυνση, κόσμος παγιδεύτηκε στο εσωτερικό πολυκατοικίας», ανακοίνωσε από την πλευρά του ο δήμαρχος Κιέβου Βιτάλι Κλίτσκο. Τέσσερα και πλέον χρόνια μετά το ξέσπασμα του πολέμου ανάμεσα στη Ρωσία και στην Ουκρανία, […]

Protothemaπριν από 38 λεπτά1 λ

Ο Τραμπ απειλεί με τη σκληρότερη επιχείρηση κυρώσεων κατά του Ιράν: «Οικονομική D-Day»

Ο Αμερικανός πρόεδρος προειδοποίησε χώρες και επιχειρήσεις που θα στηρίξουν την Τεχεράνη για «τεράστιες οικονομικές συνέπειες»