Νέα έρευνα: Αυτός ο συνδυασμός τροφών μπορεί να μειώσει την κακή χοληστερίνη έως και 30% σε μόλις τέσσερις εβδομάδες

Η υψηλή χοληστερίνη μπορεί να παραμένει για χρόνια χωρίς εμφανή συμπτώματα. Όμως σταδιακά επιβαρύνει την υγεία των αγγείων και της καρδιάς. Και ενώ η φαρμακευτική αγωγή – βάσει ιατρικής αξιολόγησης – αποτελεί απαραίτητη και ιδιαίτερα αποτελεσματική επιλογή, η διατροφή μπορεί επίσης να επηρεάσει σημαντικά τα επίπεδα της LDL, της λεγόμενης «κακής» χοληστερίνης. Μάλιστα, ένα συγκεκριμένο διατροφικό μοντέλο που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο βασίζεται στον συνδυασμό τροφών που έχει διαπιστωθεί ότι συμβάλλουν στη μείωση της LDL. Σε μελέτη που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, η συγκεκριμένη προσέγγιση διαπιστώθηκε ότι μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της LDL κατά περίπου 30% μέσα σε μόλις τέσσερις εβδομάδες, αποτέλεσμα σχεδόν αντίστοιχο με εκείνο που καταγράφηκε σε ομάδα ελέγχου που λάμβανε στατίνες. Το κλειδί – όπως επισημαίνουν διατροφολόγοι – δεν βρίσκεται σε μία «θαυματουργή» τροφή, αλλά στον συνδυασμό διαφορετικών διατροφικών στοιχείων, καθένα από τα οποία συμβάλλει με διαφορετικό τρόπο στη ρύθμιση της χοληστερίνης. Τι ακριβώς είναι η LDL χοληστερίνη και γιατί θεωρείται «κακή» […]
Αυτό είναι μια σύνοψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην αρχική πηγή.
Διαβάστε στο NewsbeastΣχετικές ειδήσεις

Με πακέτο $100 εκατ. για να στηρίξει τους Ρεπουμπλικανούς στις ενδιάμεσες, ο Μασκ «διορθώνει» τη σχέση με τον Τραμπ
Το δημόσιο ξεκατίνιασμα πριν από περίπου ένα χρόνο, οι διαμεσολαβητές που προσπάθησαν να σβήσουν τη φωτιά, το τραγικό γεγονός που έσπασε τον πάγο και η απόφαση προεκλογικής στήριξης των Ρεπουμπλικανών, συνθέτουν την επεισοδιακή σχέση Μασκ και Τραμπ

Τηλεφωνική επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον Κύπριο υπουργό Εξωτερικών, στο επίκεντρο της επικοινωνίας οι τρέχουσες περιφερειακές εξελίξεις
Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών επανέλαβε την αταλάντευτη στήριξη της Ελλάδας στην επανένωση της Κύπρου στη βάση μιας δίκαιης και βιώσιμης λύσης του Κυπριακού

Ρώμη: Η παρατεταμένη ανομβρία αποκάλυψε τη γέφυρα του Νέρωνα στον Τίβερη, δείτε βίντεο
Η γέφυρα συνέδεε κάποτε το κέντρο της αρχαίας Ρώμης με τη δεξιά όχθη του Τίβερη